Haridusjuhi kompetentsimudel II osa

Jätkame uuendatud haridusjuhi kompetentsimudel tutvustamisega.

Seekord on fookuses organisatsioonijuhtimise alakompetents süsteemne mõtlemine. Eeldatakse, et haridusjuht lähtub oma tegevuses konkreetsetest kontseptsioonidest ja kasutab nendega seotud mudeleid. Analüüsib olukorda ja informatsiooni kriitiliselt, määratleb prioriteedid ja riskid. Kasutab loovat lähenemist, mida kombineerib süsteemsusega.

Saatekülalisteks on endised või praegused haridusjuhid Sirje Ellermaa, Jaanika Käst, Ivo Lille ja Külli Lumi, kes vaatavad mudeli teoreetilist poolt ning millised on nende enda kogemused ja millele pöörata tähelepanu enesearengu teel. Vestlust viib läbi Robert Lippin.

Mõte
Mõte
Haridusjuhi kompetentsimudel II osa
/